Αρχική σελίδα αρχιτεκτονική τέχνες video τυπογραφία ακτιβισμός ημερολόγια εργαστήρια βιβλία σχέδια

* Hamburger Banhof: ο παλιός σταθμός τραίνων του Βερολίνου. Μπλέ Τζαμί: Στην Ισταμπούλ απέναντι από τον ναό της Αγίας Σοφίας, Κεράλα: Κρατίδιο της Ινδικής Ομοσπονδίας. Μπάγκαλορ: Πόλη της Νότιας Ινδίας

* Hamburger Banhof: The old railway station of Berlin. The Blue Mosque: The Mosque situated opposite to the Agia Sophia Byzantine church. Kerala: A state of the Indian Union. Bangalore: a city in South India.

ΧΩΡΟΙ-ΔΙΑΜΟΝΕΣ
Οφείλουμε να πειθαρχούμε και να ετοιμάζουμε μία επιστροφή σε σημαντικά σημεία της γεωγραφίας των πολιτισμών. Οφείλουμε να επιστρέφουμε και να ακολουθούμε και πάλι τις διαδρομές που όρισαν αμετάκλητα τον τρόπο με τον οποίο εννοούμε τον κόσμο. Στο τραίνο που ταξιδεύει προς την Κολκάτα, το δύσκολο ύπνο και την πρωϊνή ομίχλη πριν την έξοδο. Στον παλιό σταθμό τραίνων*, στο βερολίνο, όπου κυριάρχησαν οι ποικιλίες των ήχων ενός έργου για τη φύση.
Στο καθιστικό ανάμεσα στην Αγία Σοφία και το Μπλέ Τζαμί*, εκεί όπου δεν επιβάλλεται ο τρόπος που πρέπει να καθίσεις. Κοιτάζοντας, δηλαδή, υποχρεωτικά είτε προς το μνημείο του Βυζαντίου ή τον μουσουλμανικό ναό. Στην περίμετρο της Νεκρόπολις, στο Κάϊρο και το πέρασμα από την κατοικημένη πόλη των νεκρών. Στα κανάλια της Κεράλα* όπου διαπερνάται η μεμβράνη που χωρίζει την πραγματικότητα από την διαμονή στο φανταστικό. Την μισή ώρα, στο μποτιλιάρισμα, στην Μπάγκαλορ*, όπου η ζέστη και η σκόνη διαλύουν την ταυτότητα του ταξιδιώτη και επιταχύνουν τη αναγέννησή του στον κόσμο των ποικιλιών της ζωής.

SPACES-RESIDENCIES
We have to follow a discipline and prepare self for a return to all signifi- cant places of the geography of civilizations. We have to return and follow the same roots where we has been irreversibly define the manner we use to comprehend the world. Into a train heading to Colcata, the lack of sleep and the morning mist before the final stop. Into the Hamburger Banhof*, in Berlin, where all varieties of bird sounds create the shape of an art proj- ect. In the area between Agia Sophia and the Blue Mosque* where a group of benches is situated applying no obligation (because of their design) of the orientation of the body. At the periphery of Nekropolis, in Cairo, and the rapid crossing of the inhabited city of the dead. At the Kerala's Backwaters-canals* where the membrane that divide reality from fantacy breaks. The half of an hour traffic jam in Bangalore*, where the heat and the dust dissolve the identity of the voyager, accelerating his rebirth into a world of varieties.